סינון
מודל קרוואן
מיזוג אוויר
רישיון נהיגה נדרש

הכנסו לקרוא על טיול באזור, טיול לנורבגיה של שתי חברות בנות 21 – 22 שבועיים וחצי בקרוואן

יום שלישי  03/09
קמנו בבוקר התארגנו והלכנו לטייל בעיירה FLEKKEFJORD. שגם היא נקראת העיירה הלבנה. העיירה מאוד יפה ומרשימה והיא ממש על כביש 39 E ושווה לעצור שם בדרך גם עם לא ישנים שם.
אחרי שסיימנו להסתובב חזרנו לקרוואן מלינו ורוקנו מים ושירותים. יצאנו לדרך שעתיים נסיעה על כביש 39E לכיוון סטווינגר הדרך עצמה מדהימה, נופים מדהימים ורק הנסיעה עצמה שווה את זה. בערך באמצע הדרך עצרנו בפרקינג לארוחת צהריים (ריזוטו ונקניקיות)
לאחר מכן עוד שעה של נסיעה עד סטווינגר, ממש אחרי הירידה יש חניה של סופר (עולה כסף) שאפשר להחנות שם את הקרוואן בלי בעיה.
הסתובבנו בעיירה בערך שעתיים עיר ממש מגניבה ובהחלט שווה את הביקור באה, אנחנו הגענו בשישי וכבר הרוב היה סגור אבל בהחלט נהנינו מהעיר. בסיום הסיור בעיר עשינו עוד קצת השלמות בסופר ויצאנו לדרך לכיוון השטילפלץ לישון את הלילה, עוד שעה וחצי נסיעה. נסיעה על כביש 39E דרומה ואז עוברים לכביש 13 באמצע הדרך יש מעבורת כביש.
הגענו לשטילפלץ הדרך אליו הייתה מדהימה. יש מקלחת שירותים וחשמל, המקלחות והשירותים קצת רחוקים אבל לא נורא השטילפלץ עצמו מאוד קטן רק 9 מקומות. התשלום על השטילפלץ הוא בתיבת ברזל בכניסה לחניה.(לא בעונה משאירים את הכסף במעטפה בתיבה, בעונה יש מישהו שגובה כסף) התקלחנו אכלנו ארוחת ערב וסימנו את היום.

יום רביעי 04/09
היום אנחנו עושות את צוק המטיף !
קמנו בבוקר התארגנו ונסענו לתחילת המסלול. המסלול יפה מאוד מאורגן ומסודר ובהחלט הנוף בסוף שווה את העלייה. מומלץ להגיע ביום שמש כמו שהיה לנו אחרת יכול להיות שתגיעו לסוף ולא תיראו את הנוף המדהים של הפיורד. העלייה עצמה יחסית קשה אבל אפשרית שעתיים עלייה כולל שתי עצירות, בקצה הינו בערך שעה נחנו והצטלמנו המון! את הירידה עשינו ברצף בלי הרבה עצירות לקח לנו בערך שעה וחצי.
שילמנו על החניה ויצאנו חזרה לשטילפלץ בגלל שהמקלחת לא קשורה לחניה החלטנו לעמוד ליד המקלחת להתקלח ואז ליראות מה אנחנו עושות הלאה. אחרי התלבטות החלטנו לנסוע ישר לקמפינג הבא בתוכנית שלנו שהיה במרחק 4 שעות נסיעה. יצאנו לדרך בשעה 17:20 ה – GPS אומר 22:20 אתם שם!
התחלנו את הנסיעה בכביש 13 כביש מדהים כולו לאורך הפיורדים והנוף מדהים ועוצר נשימה. בדרך עוברים על מעבורת כביש ובגלל שהפעם היה מזג אוויר טוב יצאנו מהקרוואן ועלינו למעלה ליראות את הנוף במהלך ההפלגה.
המשכנו את הנסיעה עד החניון. מסתבר שהחניון לא בהסכם עם ACSI והוא כתוב בספר בכלל כשטילפלץ והוא בכלל חניון ברמה מאוד גבוה, בבוקר ראיתי שהם גם שמו שלט בקבלה שבאמת יש טעות בספר והם מצטערים ולא יוכלו לתת את ההנחה של הכרטיס.